• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 10 (2008) > Iss. 3

 

Volume 10, Issue 3 (2008)

Articles

PDF

자아이미지 일치성과 대안 매력도가 몰입 및 점포충성도에 미치는 영향
Han Na Kim

PDF

도시특성평가가 도시브랜드개성과 도시태도에 미치는 영향에 대한 탐색적 연구
Chang Jo Yoo, Tae Gyu Hwang, and Sang Hyun Lee

PDF

브랜드는 만드는 것이 아니라 가꾸는 것이다. 참이슬의 장수 브랜드 전략
Young Won Ha, Kyung Do Park, and Won Moo Hur

PDF

과학적 마케팅 의사결정을 위한 전문화된 고객지향 정보창출
Young Won Ha, Ju Young Kim, and Jin Gyo Kim

PDF

LIG손해보험의 새로운 기업브랜드 전략을 통한 기업이미지 재정립
Kwang Ho Ahn, Chang Jo Yoo, and Dong Hoon Kim

PDF

삼성석유화학의 토털 마케팅을 통한 고객 가치 창출
You Jae Yi, Sun A La, Ki Wan Park, and Lee

PDF

사회공헌활동을 통한 삼성테스코의 지속가능경영
Young Chan Kim, Kwang Ho Ahn, and Young Kyun Lim

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association