• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 12 (2010) > Iss. 2

 

Volume 12, Issue 2 (2010)

Articles

PDF

온라인 구전과 영화 매출 간 상호영향에 관한 연구
Jung Ho Bae, Bum Jun Shim, and Byung Do Kim

PDF

한국형 기업의 사회적 책임활동 측정을 위한 척도 개발 연구
Jong Chul Park, Jong Chul Par, Kyung Jin Kim, and Lee

PDF

브랜드의 총체적 체험이 소비자-브랜드의 정서적 유대관계에 미치는 영향
Jie Un Lee, Joo Eon Jeon, and Jae Young Yoon

PDF

고객의 자기조절성향이 서비스 실패에 따른 부정적 감정과 고객반응에 미치는 영향
Hyung Suk Sung and Sang Lin Han

PDF

한국 금융회사 마케팅 현황에 대한 탐색 연구
Sung Yong Chun

PDF

협력적 가격차별 수단으로서의 일시적 가격할인
Jae Do Song

PDF

관계혜택과 브랜드 동일시의 역할에 관한 탐색적 연구
Joung Hae Bang, Ji Yeon Jung, Eun Hyung Lee, and Kang

PDF

Priorities, Progress, and Perspectives on Branding
Kevin Lane Keller

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association