• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 2 (2000) > Iss. 2

 

Volume 2, Issue 2 (2000)

Articles

PDF

연고가 제품구매와 점포선택에 미치는 영향
Dong Chul Han

PDF

경로구성원 쌍방의 독자적 신뢰에 대한 개념적 연구
주영 김, 도훈 함, and 구성 김

PDF

시도이론에 관한 이론적 연구
Richard P . Bagozzi

PDF

인터넷 쇼핑의 수용에 관한 연구
종칠 신 and 창석 송

PDF

사회 , 개인규범 , 행동결과중요성지각이 환경친화제품구매 , 재활용행동에 미치는 영향
동모 구

PDF

판매성과에 대한 개인변수와 환경변수의 효과를 매개하는 판매노력과 목표수준
낙환 최 and 영아 김

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association