• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 1 (1998) > Iss. 2

 

Volume 1, Issue 2 (1998)

Articles

PDF

마케팅 의사결정지원 시스템의 채택의도 형성과 사용자 만족에 관한 연구
Heung Soo Park, Dong Hoon Kim, and Seong Ho Kang

PDF

결합 리스펀스 모델링을 이용한 고객리스트 세분화
Eui Ho Seo, Kap Chel Noh, and Eung Beom Lee

PDF

서비스기업의 경쟁전략과 서비스전달시스템간의 적합성이 마케팅성과에 미치는 효과에 관한 연구
Kwang Ho Ahn and Jong Wook Yoon

PDF

금융마케팅에서 고객평점제도의 효과성
Myung Sik Lee

PDF

서비스품질과 서비스가치
Hak Sik Lee and Young Kim

PDF

기술 제품의 조직내 확산과 혁신저항
Dae Ryun Chang and Seong Do Cho

PDF

인터넷 환경하에서 점진적 국제화 모델의 적용가능성에 대한 연구
Seong Tae Hong and Jong Chil Shin

PDF

Effects of Design Factors and Shopping Types on Consumer Mood and Store Image
Dong Chul Han and Sang Lin Han

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association