• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 10 (2008) > Iss. 1

 

Volume 10, Issue 1 (2008)

Articles

PDF

기업의 수익성과 가치에 미치는 고객만족의 동태적 영향
You Jae Yi, Kyoung Cheon Cha, and Cheong Lim Lee

PDF

편집위원장임기를 마치며
상만 한

PDF

제3기관 수상 (Award Winning) 광고가 소비자 구매의도에 미치는 영향에 관한 연구
Ho Seong Jeon

PDF

구매자와 판매자의 용의가격 차이에 제품유형과 소비자의 목적지향성이 미치는 영향
Sung Youl Jun, Tae Wook Ju, and Hyo Ryung Cho

PDF

고객의 지각된 쇼핑경험에 대한 마케팅 이론적 접근
Sung Joon Yoon and Dong Choon Choi

PDF

인터넷 쇼핑 중 구매결정 연기가 쇼핑감정과 쇼핑몰 만족도에 미치는 영향
Han Na Kim

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association