• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 10 (2008) > Iss. 2

 

Volume 10, Issue 2 (2008)

Articles

PDF

해외 복수 시장 진출 기업의 제품 매출 이륙 시점 예측 모형에 관한 연구
Jai Hak Chung and Ho Kyung Chung

PDF

CRM 몰입과 조직문화가 CRM 성과에 미치는 영향
Tae Hoon Park and Young Kyun Lim

PDF

원산지 개념의 구성 차원이 소비자의 제품평가에 미치는 영향
소현 신, 상욱 김, and 서일 채

PDF

쇼핑가치가 고객만족과 구매행동에 미치는 영향에 관한 연구
광호 안, 병훈 임, and 선태 정

PDF

온라인 고객 리뷰의 분류 항목별 차이 분석
So Young Yang, Hyung Su Kim, and Young Gul Kim

PDF

소비자의 역할변화에 대한 탐색적 연구
Chang Jo Yoo

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association