• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 12 (2010) > Iss. 3

 

Volume 12, Issue 3 (2010)

Articles

PDF

사회적 영향력과 모바일 서비스의 사용-확산, 그리고 지속적 사용 및 상표 전환의도 간의 관계에 대한 연구
Sang Hoon Kim, Hyun Jung Park, and Bang Hyung Lee

PDF

고객참여 제품개발이 기업 가치에 미치는 영향
Jong Kuk Lee

PDF

은행서비스에서 고객지향성, 금리민감도, 고객애호도의 구조에 관한 연구
Hong Youl Ha and Chang Bok Choi

PDF

경제적 책임과 자선적 책임에 대한 인식이 반기업 정서에 미치는 영향
Han Joon Lee and Jong Chul Park

PDF

CJ오쇼핑의 혁신적인 소매유통전략
Sang Lin Han, Sang Hyun Lee, and Sung Tae Hong

PDF

블랙야크의 BI(Brand Identity) 강화전략
Chang Jo Yoo, Sang Hyun Lee, and Jung Ok Jeon

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association