• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 13 (2011) > Iss. 2

 

Volume 13, Issue 2 (2011)

Articles

PDF

소비재 제품의 제품 추구혜택, 구매체험이 소비자- 브랜드 관계에 미치는 영향
Sung Joon Yoon, Hyoung Ju Lee, and Young Mi Kim

PDF

중국인의 타인의식형 집단문화와 위조명품 브랜드 구매행동
Joo Ho Kim

PDF

기업 간 제휴 활동이 제휴 성과로 이어지기 위한 선행요인에 관한 연구
Seong Ho Kang, Ha Young Kang, and Heung Soo Park

PDF

스폰서십의 설득의도성에 대한 소비자 반응
Myung Suh Lim, Hae Ryong Kim, and Moon Kyu Lee

PDF

명화(名畵)에서 유발된 감정이 차용된 제품과 제품속성 평가에 미치는 영향
Han Ku Kim, Bo Hee Jung, and Wu Jin Chu

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association