• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 14 (2012) > Iss. 1

 

Volume 14, Issue 1 (2012)

Articles

PDF

고객만족이 기업의 신용평가에 미치는 영향
In Soo Jeon, Myung Hoon Chun, and Jung Su Yu

PDF

Editorial
Sang Yong Kim

PDF

기술 준비도와 소비자 준비도가 Self Service Technology 사용동기와 태도 및 사용의도에 미치는 영향
Hyeon Sook Shim and Sang Lin Han

PDF

묶음제품 가격 할인 제시 프레이밍 효과: 지각된 소비 혜택과 품질 불확실성의 영향을 중심으로
Mee Ja Im

PDF

신차와 중고차간 프로모션의 상호작용에 대한 연구
Kwang Pil Chang

PDF

서비스 실패요인이 보복행위에 미치는 영향과 관계품질의 조절효과
Mo Ran Kim and Kwang Ho Ahn

PDF

전환 좌절상황에서 소비자의 부정적 심리반응에 관한 연구
Yun Hee Jeong

PDF

The Role of Perceived Quality in New Product Adoption Process in China
Ji Yoon Kim and Xina Yuan

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association