• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 2 (2000) > Iss. 1

 

Volume 2, Issue 1 (2000)

Articles

PDF

브랜드 수준과 카테고리 수준에서의 상황적 경쟁 구조에 관한 연구
Young June Kim and So Young Kim

PDF

시장지향성에 대한 관리자와 종업원간 , 호텔등급별 지각차이 및 사업성과의 관계 분석
Yong Ki Lee, Kyung Lan Jang, and Jong Dal Im

PDF

소비자들의 소매점 평가에 자민족중심주의 , 지각된 토착화 및 지각된 기여도가 미치는 영향
Chang Hoon Shin and Dong Dae Lee

PDF

4P 스키마타를 넘어서
In Soo Chun and Il Hyun Bae

PDF

패널자료를 통해 나타난 국내소비자들의 상표애호도 수준과 가격판촉간의 관계에 대한 연구
Byung Hun Lim and Kwang Ho Ahn

PDF

종업원의 직무만족과 조직의 서비스지향성이 종업원의 서비스지향성에 미치는 영향에 관한 연구
Seong Yeon Park

PDF

편집위원장 임기를 마치면서 드리는 글
Jae Il Kim

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association