• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 2 (2000) > Iss. 4

 

Volume 2, Issue 4 (2000)

Articles

PDF

신제품 프리어나운싱의 전략적 특성에 관한 연구
Heon Soo Jung

PDF

관계지향적 고객의 구전 및 재구매의도에 대한 전반적 만족과 신뢰 및 몰입의 매개적 역할에 관한 연구
Nak Hwan Choi, Jin Ryeol Lee, and Kwang Jin Na

PDF

인터넷 쇼핑에 따른 소비자의 위험 지각에 관한 탐색 연구
Moon Kyu Lee and Kyong Chun Kim

PDF

구매접점에서 제공되는 부정적 정보가 소매점 매출 및 신뢰도에 미치는 영향
In Soo Jeon and Kyong Chun Kim

PDF

CIP ( Corporate Identity Program ) 에 의한 상호변경이 기업의 이익흐름에 미치는 영향에 관한 연구
Tae Hee Lee and Chan Su Park

PDF

LG 전자의 독일 냉장고시장 진출 성공 사례
Jang Rohe Lee and Yong Gyu Kim

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association