• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 3 (2001) > Iss. 4

 

Volume 3, Issue 4 (2001)

Articles

PDF

전자상거래에서 디지털제품과 물리적제품의 소비자채택에 대한 실증 연구
Hyo Gun Kym, Seo Young Kwon, and So Ra Kang

PDF

소비후의 감정과 성과지각에 대한 기대감정과 소비과정행동의 효과
Nak Hwan Choi and Kwang Jin Na

PDF

제품평가에 있어서 전문성에 따른 단서효과
Nak Hwan Choi, Jin Ryeol Lee, and Kwang Jin Na

PDF

소비자의 개인주의 / 집단주의 성향이 제품평가단서 지각과 정보탐색행동에 미치는 영향에 관한 연구
Yun Yong Hwang

PDF

서비스 복구접점에서의 고객만족과정에 관한 연구
Ho Jung Lee

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association