• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 5 (2003) > Iss. 1

 

Volume 5, Issue 1 (2003)

Articles

PDF

의료서비스접점에서 대기시간이 서비스품질평가와 애호도에 미치는 영향
성욱 윤 and 수배 김

PDF

지역정서소구메시지 유형별 소비자 설득효과에 관한 연구
윤용 황

PDF

혁신적 신제품 마케팅전략의 과제 및 이론
인수 전 and 종식 정

PDF

시장지향적 문화, 마케팅전략, 성과간의 관계에 관한 연구
상욱 김, 성호 이, 서일 채, and 최

PDF

제품유형에 따른 판매상황이 구매자-판매자간의 장기지향성 형성에 미치는 영향에 관한 연구
찬경 김, 재욱 임, and 명철 김

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association