• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 5 (2003) > Iss. 4

 

Volume 5, Issue 4 (2003)

Articles

PDF

시장 진입순서 연구에 관한 통합적 접근
서일 채, 준상 여, and 계숙 한

PDF

소비자의 집단구성원에 대한 지각이 소비의사결정에 미치는 영향에 관한 연구
영아 김

PDF

Brand Value-Up: 브랜드 진단 및 관리 모형 정립을 위한 시도
영원 하, 성률 전, 익태 김, 김, and 성민 홍

PDF

한국소비자관점의 시장구조 파괴에 의한 시장개척
주영 김, 서일 채, and 필화 유

PDF

신화를 창출한 애니콜의 브랜드 전략
소은 현, 민희 한, and 종석 예

PDF

LG홈쇼핑의 신뢰기반 고객서비스 활동에 관한 사례연구
훈영 이, 의록 황, and 종석 예

PDF

유한킴벌리의 공익연계마케팅
성호 이, 의록 황, and 길상 안

PDF

대구은행의 지역밀착형 마케팅을 통한 위기극복 성공사례
창조 유, 봉진 조, and 종무 박

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association