• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 7 (2005) > Iss. 2

 

Volume 7, Issue 2 (2005)

Articles

PDF

조직간 관계의 질 형성과 거래지속 기간의 조절효과에 관한 연구
Dong Jin Lee, Hyoung Tark Lee, and Jin Yong Park

PDF

사회자본이론을 통한 사회마케팅의 응용확장에 관한 탐색적 연구
Woon Seung Yeo

PDF

통신서비스 이용형태 분석을 통한 휴대폰 교체기간 예측
Hyun Jung Park and Sang Hoon Kim

PDF

와이브로 서비스(WiBro service) 상용화를 위한 시장개발전략
Young Chan Kim, Kyoung Yong Jee, Moon Koo Kim, and Kim

PDF

마켓(Market)과 마케팅(Marketing)
Kwang Ryang Park

PDF

고객 보상프로그램의 효과성에 관한 연구
Suke Kyu Lee and Kyoung Sik Kim

PDF

한국마케팅저널 편집규정

PDF

한국마케팅저널 투고요령

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association