• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 7 (2005) > Iss. 3

 

Volume 7, Issue 3 (2005)

Articles

PDF

고객시민행동과 고객불량행동이 서비스품질지각과 고객만족 및 재구매의도에 미치는 영향
You Jae Yi and Tae Shik Gong

PDF

중국시장에서 상표의 문화적 포지셔닝전략 효과
Sun Kyu Jun and Zheng Xiu Lee

PDF

신제품개발 과정의 복잡성에 대한 주요 연구과제
Jong Bae Kim

PDF

디지털 인프라를 활용하는 Interactive Marketing 시대가 왔다
Jong Won Lim

PDF

롯데마트: 사회적 책임구현과 윤리경영의 실천
Chang Ho Oh, Jong Won Lim, and Geon Cheol Shin

PDF

손보형 컨설팅시스템으로 통합보험 시장을 개척한 삼성화재의 슈퍼보험
Byung Do Kim, Seong Tae Hong, and Jong Kun Jun

PDF

대한민국 데이터베이스 마케팅 인프라 구축을 위한 KT 소디스 사업의 마케팅 전략
Byung Do Kim, Seong Tae Hong, Jong Chil Shin, and Kang

PDF

대한항공의 인터넷 마케팅 전략
Jae Il Kim, Jin Gyo Kim, and Dong Hoon Kim

PDF

파크랜드의 마케팅 전략 사례연구
Jung Ok Jeon, Bong Jin Cho, and Sung Tae Hong

PDF

한국마케팅저널 편집규정

PDF

한국마케팅저널 투고요령

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association