• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 8 (2006) > Iss. 1

 

Volume 8, Issue 1 (2006)

Articles

PDF

고려상표군을 반영한 준거가격효과의 모형화
Kwang Pil Chang

PDF

편집위원장 임기를 마치며
인수 전

PDF

디지털 환경에서 고객 참여를 통한 고객 주도형 관계 구조 형성에 관한 탐색적 연구
Jong Won Lim and Suk Joon Yang

PDF

지식기반서비스 공급자의 시장지향성이 수혜자의 소싱과정에 미치는 영향
Jeon Pyo Noh

PDF

서비스산업에서 소비자의 정이 행위의도에 미치는 영향
Jong Hee Park, Do Yle Kim, and Seon Hee Kim

PDF

산업재 물류에서 환경 불확실성과 물류자원역량이 관계규범과 물류서비스를 통하여 물류성과에 미치는 영향
Dal Young Chun and Hong Sun Kim

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association