• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 8 (2006) > Iss. 3

 

Volume 8, Issue 3 (2006)

Articles

PDF

확산과정에서의 세 번째 의사전달경로
Sang June Park and Chang Hoon Shin

PDF

고객 정보참여 행동의 결정요인과 관여의 조절역할
You Jae Yi and Soo Jin Lee

PDF

소비자 비만관리 행동에 있어 자아개념과 주관적 규범의 영향 및 자기통제감의 조절변수적 영향
Hyung Shik Jung and Young Shim Kim

PDF

비영리교육기관의 공익마케팅
Young Sik Kwak, Pil Hwa Yoo, and Sung Wook Youn

PDF

한국그런포스펌프㈜: 마케팅활동의 현지화 및 차별화
Seong Yeon Park, Hong Jai Rhee, and Young Hyuck Joo

PDF

통합적 브랜드 전략과 창의적 미디어 솔루션을 조화시킨 마케팅 커뮤니케이션 선도기업
Eun Ju Lee, Chang Jo Yoo, and Sang Lin Han

PDF

음악 산업에 있어 성공적 비즈니스 모델인 SK Telecom의 멜론(MelOn)
Pil Hwa Yoo, Suke Kyu Lee, and Kyoung Sik Kim

PDF

빙그레 요플레의 시장 선도적 신제품 마케팅전략
So Young Kim, Heon Soo Jung, and Young Chan Kim

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association