• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 9 (2007) > Iss. 2

 

Volume 9, Issue 2 (2007)

Articles

PDF

기질적 귀인과 상황적 귀인이 비유명인 증언식 광고에 대한 소비자반응에 미치는 영향
Kyoo Hoon Han and Tinkham Spencer F.

PDF

컨조인트 모형의 속성 유의성을 검증하기 위한 새로운 비모수통계 검증법
Min Hi Hahn, Hyun Mo Kang, Jin Seok Hyun, Park, Yong J. Hyun, and Krishnamurithi Lakshman

PDF

CRM 특성요인이 소비자 브랜드 태도에 미치는 영향에 관한 연구
Hyun Suk Suh, Jong Man Lee, and Youn Kue Na

PDF

온라인 쇼핑의 성장에 따른 택배물류 네트워크의 효율적 운영에 관한 탐색적 연구
Hyun Woo Lim, Jong Won Lim, and Han Suk Yi

PDF

캐릭터 디자인과 소비자 반응
Hae Ryong Kim, Sun Dai Hwang, and Min Sung

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association