• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 9 (2007) > Iss. 3

 

Volume 9, Issue 3 (2007)

Articles

PDF

비유사 확장 시 브랜드확장 유형이 목표확장제품의 평가에 미치는 효과
Sung Youl Jun, Jong Ho Huh, and So Hee Jang

PDF

로칼수출업체에 대한 특성인식이 관계품질과 강도에 미치는 영향
Mahn Hee Yoon

PDF

서비스 실패와 복구 후의 소비자 반응에 관한 연구
So Jin Park

PDF

개인 커뮤니티 몰입에 대한 자아표현 및 동일시의 역할
Nak Hwan Choi and Chang Won Lee

PDF

금호렌터카의 고객만족 경영
Young Won Ha, Kyung Do Park, and Jin Yong Park

PDF

동원참치의 브랜드관리를 통한 제품차별화 전략
Kang Ho Ahn, Chang Jo Yoo, and Young Chan Kim

PDF

설화수의 글로벌 전략
Sang Man Han, Jae H. Pae, and So Young Kim

PDF

세계 최초 알칼리수 소주, <처음처럼>
Heung Soo Park, Dong Hoon Kim, and Dong Jin Lee

PDF

효율적인 고객 관리를 통한 대우증권의 1등 전략 사례
Moon Kyu Lee, Heung Soo Park, Ick Hyun Kwon, Kim, and Sung Ho Kang

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association