• Home
  • Search
  • Browse Collections
  • My Account
  • About
  • DC Network Digital Commons Network™
Skip to main content
  • Home
  • My Account
Asia Marketing Journal
  •  
  •  

Home > JOURNAL > Vol. 4 (2002) > Iss. 1

 

Volume 4, Issue 1 (2002)

Articles

PDF

제품수준과 상표수준에서의 고려군과 전형성 결정요인에 관한 연구
Kwang Jin Na

PDF

정보형태에 따른 정보수용에 대한 개인주의 / 집단주의 성향의 효과
So Jin Park and Nak Hwan Choi

PDF

바람직한 상호변경에 관한 탐색적 연구
Dae Ryun Chang, Gang Ok Jung, and Dong Ryun Chang

PDF

대학 환경특성이 전반적 서비스품질 , 서비스가치와 학생만족에 미치는 영향
Yong Ki Lee, Byung Jip Jang, and Young Kyun Park

PDF

On - Line 과 Off - Line 을 결합한 IMC 전략의 성공적 실행사례
Kwang Ho Ahn and Byung Hoon Lim

 
 
 
  • Journal Home
  • About This Journal
  • Editorial Board
  • Past Editors
  • Information for Authors
  • Information for Reviewers
  • Ethical Publication Policy and Procedures
  • Contact Information
  • Submit Article
  • Author Fees
  • Most Popular Papers
  • Receive Email Notices or RSS

 

Search

Advanced Search

ISSN (Online):
2765-6500

ISSN (Print):
1598-7868

 
Asian Marketing Journal is licensed under a CC BY 4.0 license
 
Elsevier - Digital Commons

Home | My Account | Accessibility Statement

Privacy Copyright

Korean Marketing Association